MØD VORES SPONSOR

Vi glæder os til at møde jer på årets Customer Day.
Kig forbi vores stand til en snak om NPS & CX-målinger,
der fungerer på tværs af kommunikationskanaler og forretningssystemer.

NPS & CX-måling
til hele forretningen

Nps.today er en plug & play løsning, der sikrer målinger i alle væsentlige touchpoints af kunderejsen. Det er muligt, da vi integrerer med alle typer af forretningssystemer og kommunikerer i på tværs kanaler.

Brugervenlig platform

Du kan lave alle typer af NPS- og CX-målinger med på enkelt vis. Vi har samlet en lang række skabeloner, som gør det hurtigt og nemt at komme i gang.

Data, Insights & AI

Få resultaterne af jeres NPS- og CX målinger leveret direkte i jeres eksisterende CRM-, ticket- eller kontaktcentersystem. Og brug vores unikke AI-tool til at analysere feedback og anbefale forbedringer.

MØD VORES SPONSOR

Deepdots glæder sig til at møde dig på Customer Day 2025!
Mens du venter, har du mulighed for at få adgang til en gratis kundeindsigtsrapport,
med data tilpasset din virksomhed og jeres kundefeedback.

Alt du skal gøre, er at indtaste dit navn og e-mail - så får du adgang til en rapport fuld af:

AI analyse af din
offentlige kundefeedback

Vi indsamler, opdeler, analyserer og kategoriserer et udsnit af din offentligt tilgængelige kundefeedback. Det inkluderer, men er ikke begrænset til, Trustpilot, Apple App Store, Google Play Store og sociale medier.

Analysen indeholder kategorisering, mønstre og tendenser, som gør det muligt at opdage stigninger eller fald inden for et specifikt emne og giver dig konkrete indsigter til, hvordan du kan handle på dem.

Indblik i trends,
mønstre og kategorier

Underbyggende
kundecitater

Vi fremhæver de mest relevante kundecitater, der understøtter analysen og anbefalingerne. På den måde kan du høre det direkte fra kunden.

Få en gratis kundeindsigtsrapport

I indsigtsrapporten får du AI analyse og kategorisering af din offentlige kundefeedback, indblik i trends, mønstre og kategorier samt udvalgte kundecitater.

Få din indsigtsrapport her

MØD VORES SPONSOR

Vi fra Salesforce glæder os til at møde dig på Customer Day 2025!
Mens du venter har du mulighed for at lære mere om hvad det vil sige at være en Agentic Enterprise, som er den virksomhedsform, der vil vinde frem i de kommende år.
Alt du skal gøre er at klikke ind på dette link og læse nærmere.

Klik her!

Agentic Enterprises bruger AI til at tage kundehåndteringen og kundeoplevelsen til næste niveau. Det åbner op for 24/7 service, og en produktivitet vi aldrig har set før.

De virksomheder der lykkes med at transformere til at blive en Agentic Enterprise er kendetegnet ved at de skaber uforglemmelige øjeblikke, låser op for alle medarbejderes potentiale og meget, meget mere.

Hos Salesforce leverer vi den teknologi der skal til, for at du kan transformere din virksomhed og for alvor gøre brug af AI til dine forretningsprocesser.

Udfyld formular her!

Hvis du vil se AI Agenter i aktion, så udfyld denne formular for at få adgang til vores demo’er der viser hvordan disse AI Agenter leverer kundeoplevelser udover det sædvanlige.

Alternativ kan du se alle vores annonceringer og vores kunders historier fra Dreamforce 2025 på Salesforce+, vores online streaming platform.

Udfyld her!

MØD VORES SPONSOR

Har danske virksomheder fremtidssikret arbejdspladsen?​

Kun 1 ud af 3 har en digital strategi.​ Virksomheder i Danmark har store ambitioner, men en helt ny undersøgelse for TDC Erhverv & Cisco viser et markant gab mellem tanke og handling. Kom med bagom den fremtidssikrede arbejdsplads, og se hvordan virksomheder i Danmark opfatter og prioriterer AI, hybridarbejde, cybersikkerhed og bæredygtighed som led i at fremtidssikre sig.​

Fremtidens
arbejdsplads 2025

I samarbejde med Wilke og Cisco undersøger TDC Erhverv, hvordan danske virksomheder fremtidssikrer sig gennem digitalisering, AI, hybridarbejde og cybersikkerhed. Rapporten giver et aktuelt billede af, hvor klar Danmark er til fremtiden – og viser, hvorfor partnerskaber og kompetenceudvikling er nøglen til at forene teknologi, mennesker og bæredygtighed.

Download her!

Den digitale retailrejse

I dette whitepaper sætter TDC Erhverv fokus på, hvordan detailbranchen kan bruge digitalisering og connectivity til at skabe mere sømløse, personaliserede og datadrevne kundeoplevelser – fra butikken til bagenden af driften. Whitepaperet inspirerer til, hvordan teknologi kan blive en konkurrencefordel i en branche i hastig forandring.

Download den fulde rapport