CX BENCHMARK 2025 - DANMARKS MEST ROBUSTE BENCHMARK FOR KUNDEOPLEVELSER
Bliv klogere på kundernes forventninger












Så er dette års CX Benchmark klar! I Wilke tager vi nemlig hvert år temperaturen på kundeoplevelsen i forskellige brancher og virksomheder,
og i år er ingen undtagelse!
Vi har hvert år siden 2017 taget temperaturen på, hvad kunderne mener, at der skal til for at levere Danmarks bedste kundeservice. Rapporten af baseret på 1.032 national repræsentative besvarelser, mens vi har indhentet hele 3000 besvarelser på NPS.
I årets udgave stiller vi skarpt på:
Hvor vigtigt forskellige aspekter er, når kunderne er i kontakt med kundeservice
Hvilke aspekter der har den største indflydelse på den overordnede tilfredshed - og dermed dér, hvor du bør prioritere dine indsatser!
Virksomheders performance vs. vigtighed på de forskellige aspekter
Danskernes forhold til digital og skriftlig kundeservice
NPS benchmark for 10 brancher og en rangering af de 25 virksomheder, der oftest bliver nævnt af kunderne for at levere en god kundeoplevelse
Som noget nyt, inkluderer CX Benchmark 2025 en driveranalyse, der identificerer de vigtigste aspekter, der driver tilfredsheden med kundeoplevelsen.
Med over 3000 besvarelser viser rapporten, hvilke virksomheder kunderne oftest fremhæver for en god oplevelse - vil du se om din virksomhed bliver nævnt?
Download rapporten ved at udfylde formularen nedenfor! 💡