CX BENCHMARK 2024 - DANMARKS MEST ROBUSTE BENCHMARK FOR KUNDEOPLEVELSER

Bliv klogere på kundernes forventninger og se om din virksomhed er i top 50

Dette års CX Benchmark er klar! I Wilke tager vi nemlig hvert år temperaturen på kundeoplevelsen i forskellige brancher og virksomheder, og i år er ingen undtagelse!

Vi har scoret mere end 300 virksomheder i 10 forskellige brancher, på deres evne til at skabe gode kundeoplevelser ud fra seks afgørende aspekter. Læs de spændende indsigter, og bliv klogere på, hvad mere end 4000+ danskere mener en god oplevelse består af.

I rapporten kan du desuden læse om…

  • Hvilke 50 virksomheder har den højeste NPS?

  • Hvad driver deres anbefalingsvillighed?

  • Hvad er det vigtigste for kunderne?

  • Hvilke kontaktformer foretrækker kunderne?

  • Hvordan er performance på brancheniveau?

Download rapporten ved at udfylde formularen nedenfor:

Download CX Benchmark 2024!

Bliv klogere på kundernes forventninger og se om din virksomhed er i top 50

Dette års CX Benchmark er nu klar! I Wilke tager vi nemlig hvert år temperaturen på kundeoplevelsen i forskellige brancher og virksomheder, og i år er ingen undtagelse!

Vi har scoret mere end 300 virksomheder i 10 forskellige brancher, på deres evne til at skabe gode kundeoplevelser ud fra seks afgørende aspekter. Læs de spændende indsigter, og bliv klogere på, hvad mere end 4000+ danskere mener en god oplevelse består af.

I rapporten kan du desuden læse om…

  • Hvilke 50 virksomheder har den højeste NPS?

  • Hvad driver deres anbefalingsvillighed?

  • Hvad er det vigtigste for kunderne?

  • Hvilke kontaktformer foretrækker kunderne?

  • Hvordan er performance på brancheniveau?

Download rapporten her