CX BENCHMARK 2024 - DANMARKS MEST ROBUSTE BENCHMARK FOR KUNDEOPLEVELSER
Bliv klogere på kundernes forventninger og se om din virksomhed er i top 50
Dette års CX Benchmark er klar! I Wilke tager vi nemlig hvert år temperaturen på kundeoplevelsen i forskellige brancher og virksomheder, og i år er ingen undtagelse!
Vi har scoret mere end 300 virksomheder i 10 forskellige brancher, på deres evne til at skabe gode kundeoplevelser ud fra seks afgørende aspekter. Læs de spændende indsigter, og bliv klogere på, hvad mere end 4000+ danskere mener en god oplevelse består af.
I rapporten kan du desuden læse om…
Hvilke 50 virksomheder har den højeste NPS?
Hvad driver deres anbefalingsvillighed?
Hvad er det vigtigste for kunderne?
Hvilke kontaktformer foretrækker kunderne?
Hvordan er performance på brancheniveau?
Download rapporten ved at udfylde formularen nedenfor:

















Download CX Benchmark 2024!
Bliv klogere på kundernes forventninger og se om din virksomhed er i top 50
Dette års CX Benchmark er nu klar! I Wilke tager vi nemlig hvert år temperaturen på kundeoplevelsen i forskellige brancher og virksomheder, og i år er ingen undtagelse!
Vi har scoret mere end 300 virksomheder i 10 forskellige brancher, på deres evne til at skabe gode kundeoplevelser ud fra seks afgørende aspekter. Læs de spændende indsigter, og bliv klogere på, hvad mere end 4000+ danskere mener en god oplevelse består af.
I rapporten kan du desuden læse om…
Hvilke 50 virksomheder har den højeste NPS?
Hvad driver deres anbefalingsvillighed?
Hvad er det vigtigste for kunderne?
Hvilke kontaktformer foretrækker kunderne?
Hvordan er performance på brancheniveau?