Kundeserviceaward 2023
VELKOMMEN!
Hej Telia!
Velkommen til jeres unikke deltagerplatform, hvor I kan finde al information om Kundeserviceaward 2023. I kan bl.a. se hvad I skal levere, finde en tidsplan med deadlines, fortælle os hvem der skal modtage information og downloade jeres rapport og andet materiale, når det er klar i oktober. Læs indholdet godt igennem og vigtigst af alt - ræk ud til os, hvis du har spørgsmål! Du finder vores kontaktoplysninger her.
Vi glæder os til at score jeres kundeservice og dele vores anbefalinger, så det bliver endnu federe at være kunde hos jer!
Tidsplan og deadlines for deltagelse.
Kundeemner
Senest fredag d. 4. august skal vi modtage 300 kundeemner, som for nylig har været i kontakt med jer pr. telefon. Henvendelserne skal have omhandlet enten køb, support eller betaling. Emnerne må max være 2 måneder gamle og skal indeholde følgende oplysninger:
Navn
Telefonnummer
Opkaldsdato
Email og fornavn på dine kollegaer
Når vi måler din virksomheds interne serviceparathed, sker det ud fra en survey, som mindst 10 medarbejdere skal besvare. Vi skal have svar fra alle organisatoriske lag, dvs. en spredning på direktører/ledere, mellemledere, callcentermedarbejdere og gerne fra flere afdelinger. Medarbejderemnerne skal indeholde følgende:
Navn
Email
Stillingsbetegnelse
Hjemmesideadresse og evt. kundelogin
Vi skal bruge den URL/link, vi skal teste din digitale serviceoplevelse på. Vi vil desuden meget gerne have dine input til forskellige scenarier, dine kunder oftest gennemfører i relation til køb, betaling og support. Kan man logge ind på en “Min side”/kundeunivers, anbefaler vi, at du opretter et dummylogin, så vi bedst kan teste den reelle kundeoplevelse. Du skal derfor levere følgende:
URL/link til hjemmeside
Loginoplysninger (OBS! Vi kan ikke logge ind med NemID/MitID)
Forslag til scenarier der skal testes
Sådan uploader du kundeemner og andet materiale
Ved at trykke på knappen nedenfor, kommer du direkte til jeres personlige Sharepoint.
Password:
Vil du promovere din deltagelse?
Download et badge, som du kan bruge til at promovere din deltagelse i Kundeserviceaward 2023 internt såvel som eksternt!
ALT DU SKAL VIDE
Hvad er Kundeserviceaward 2023?
Med Kundeserviceaward får du konkrete indsigter, der afdækker hvordan din service performer på tværs af kanaler. Målingen er den mest objektive på markedet, og du er derfor garanteret direkte adgang til ærlig, brugbar feedback fra dine kunder, så du rent faktisk bliver i stand til at skabe forandring.
På baggrund af de kundeemner som vi modtager fra jer, foretager vi 50 telefoniske interviews med jeres kunder som har været igennem køb, betaling eller support. Desuden foretager vi 50 mysterybesøg på jeres hjemmeside. Vi undersøger samtidig jeres interne servicefokus med inputs fra medarbejdere på alle niveauer, lige fra lederen til frontlinemedarbejderen som snakker direkte med jeres kunder. Outcome er en individuel rapport med konkrete anbefalinger og idéer til, hvordan du forbedrer både delene og helheden af din serviceoplevelse. I rapporten får du desuden benchmarks fra branchen, så du kan se, hvordan du performer i forhold til dine konkurrenter.
Hvad får I ud af at deltage?
Når I deltager i Kundeserviceaward 2023 får I…
Konkrete indsigter som kan bruges til at forbedre jeres kundeoplevelser allerede i morgen. Indsigterne leveres i en individuel rapport, som viser jeres performance i de enkelte kanaler og på tværs.
Benchmark for branchen, så I kan måle jeres nuværende performance op mod jer selv og jeres konkurrenter.
Idebank der indeholder inspiration fra andres daglige arbejde med at forbedre kundeoplevelsen.
3 konkrete indsatser som du bør igangsætte, på baggrund af din services’ performance i jeres kanaler.
Jeres helt eget deltagerunivers, hvor I kan finde alt den information I brug for. Hjemmesiden kan desuden bruges internt til at gøre opmærksom på jeres deltagelse.
Mulighed for at vinde 6 forskellige priser, som sætter fokus på den gode kundeoplevelse.
Download dummyrapporten
og se hvad I får ud af at deltage!
Hvis du allerede nu vil se, hvilke elementer jeres rapport kommer til at indeholde, kan du downloade vores dummyrapport her.
The name of the game
Priserne i Kundeserviceaward 2023
Hent jeres indsigter her.
Jeres rapport er klar i slutningen af oktober, når vinderne er offentliggjort på Customer Day 2023! Ved at trykke på knappen nedenfor, kan I downloade jeres unikke rapport. Har I været så dygtige at vinde en pris, uploader vi også vindermateriale i denne sektion.
Har du spørgsmål til jeres deltagelse?
Så tøv ikke med at række ud til os. Vi er klar til at svare på dine spørgsmål.
Spørgsmål til Kundeserviceaward?
Christian Helm
Projektleder, Kundeserviceaward 2023
50 50 47 30
Spørgsmål til Customer Day?
Emma Munk
Projektleder, Customer Day 2023
27 36 49 02