
Customer Day 2022
Create better experiences.
Be H U M A N at heart.
10.11.22 I 11.30 - 17.30 I Industriens Hus
Customer Day 2022 - Endnu mere fokus på kunden.
Personlige kunderejser, datadreven kommunikation og relevante oplevelser står øverst på den forretningsmæssige agenda i mange danske virksomheder. Det tiltagende fokus gennemsyrer alle afdelinger, og der kræves både forankring i ledelsen såvel som en solid tværfaglig indsats, hvis man skal lykkes. Derfor har vi udvidet CX-Day til Customer Day. Ansvaret for at skabe gode oplevelser og en dybere kunderelation ligger bor nemlig overalt i virksomheden. I salg, marketing, IT, fronten, ledelsen, bogholderiet. Og alle arbejder de under samme fællesnævner - at skabe relevante og nærværende oplevelser for kunden.
På Customer Day kan du glæde dig til at komme hele vejen rundt om kunden. Du får en lang række cases og faglig inspiration med på vejen - lige til at omsætte til resultater. Vi har et spændende program linet op til dig, som vi løbende løfter sløret for her på siden.
HER ER ALT DET, DU SKAL GLÆDE DIG TIL!
6 timer. 20 talere.
Alt du skal vide om kundeoplevelser.
Customer Day 2022 er 6 intense timer spækket med viden. I år udvider vi fra et til hele fire spor, hvor du kan blive klogere på kunden inden for digitalt salg & marketing, ledelse, tech & AI og selvfølgelig - CX 💚
Hvis du er med torsdag d. 10. november 2022, så lover vi, at vores 20 spændende gæstetalere vil gøre dig klogere på hvordan du kommer i gang, lykkes eller blive inspireret af kundecentrisk ledelse, personaliseret content, digital lead generation i BTB, account based marketing, AI/kunstig intelligens, stemmestyring, chatbots, video marketing, kanalstrategi, micro moments og meget, meget mere.
Lige om lidt offentliggør vi de første talere - du kan skrive dig op her, hvis du skal have besked.
Hovedspor
På hovedsporet samles alle i plenum i den store sal. Her er der indlæg fra nogle af de dygtigste specialister og ledere i Danmark og udlandet, som holder indlæg, hvor budskabet er relevant for alle - uanset om man er fra salg, marketing, kundecentret, IT, ledelsen eller noget andet. På hovedsporet har vi talere fra både ind- og udland, som alle er eksperter i at skabe gode oplevelser for kunderne. Tidligere års talere har bl.a. været Paul Marsden, Thomas Mitchell (Danske Bank), Jonas Kjær (Danske Spil), Astrid Haug (SoMe rådgiver), Christian Hoffmann (Telenor), Cecilie Lind (Aarstiderne), Liselotte Lyngsø (Future Navigator). Hovedtracket byder desuden på underholdning sidst på dagen, som tidligere har været overbevisende leveret af Jan Hellesøe (Mentalist) og Søren Østergaard (Zirkus Nemo).
Tracks
CUSTOMER EXPERIENCE
Det er ikke øjnene på bolden, men derimod øjnene på kunden. Customer Experience tracket byder på nogle af landets dygtigste specialister, som alle har dyb erfaring med at tænke og leve visionen om, at kunderne altid skal være omdrejningspunktet, i måden vi driver forretninger på. Og kort sagt, så handler det om at skabe fænomenale oplevelser for dem, hver eneste dag. Men hvordan gør man så det? Dette spor byder på alt fra en praktisk tilgang med værktøjer til, hvordan du forbedrer kundeoplevelsen i lige netop din organisation, såvel som strategier til, hvordan du bedst skaber alignment blandt i alle afdelinger (det er måske ikke alle som forstår hvor vigtigt det egentlig er!). Du får al den gode erfaring om hvad der virker, hvad du skal springe elegant over og hvordan du bedst kommer i gang eller videre på rejsen mod excellente kunderoplevelser.
DIGITALT SALG & MARKETING
Du kan ikke undgå det. Så simpelt er det. Digitalt salg og marketing er kommet for at blive, og langt de fleste er allerede i fuld gang med at udnytte alle værktøjerne, teknologierne og platformene derude. Men med fuld fart på den digitale udvikling og kunder, der langt oftere skifter behov end tidligere, så kan det være en god idé at stoppe op, og suge inspiration fra nogle af dem, som er rigtig gode til at arbejde med og udtænke strategier for lige netop dén slags. Det her track er til dig, som vil opdateres på de nyeste tilgange til at ramme kunderne med budskaber, der går lige i hjertet, på deres foretrukne platform, på det rigtige tidspunkt. Det er desuden til dig, som vil dykke ned i den fedeste værktøjskasse og generelt blive meget klogere på, hvordan du får (endnu) mere gang i dit digitale salg og markedsføring!
TECH & AI
Hver dag bliver vi influeret af ny teknologi, både som individer og som virksomheder. Det påvirker måden vi driver forretning på, og fører en lang (!) række muligheder med sig. Men for rigtigt at få tændt passionen, kræver det, at du kan se værdi af de utallige løsninger på markedet. Derfor har vi lavet det her track til dig, som vil opdateres på, hvad nyere teknologier og AI såsom NLP, stemmestyring, robotics er og hvilken værdi de kan skabe for dine kunder og din forretning. Vi lover at præsentere nogle af de største nørder på området, som helt sikkert vil bringe nye perspektiver på banen, og som kan give dig et solidt skud inspiration, som du kan gå hjem og arbejde videre med.
HUMAN LEADERSHIP
I sidste ende handler det om mennesker. Kunderne. Medarbejderne. Lederne. Verden er endnu ikke styret af robotter, og derfor er det helt afgørende, at man viser menneskelige kvaliteter både ud mod kunden, men så sandelig også indadtil i organisationen. Skal du drive forandring og få dine kollegaer til at aligne på visionen om at blive endnu mere digitalt parate og effektivisere processer ved at bringe nye teknologier og platforme i spil, så skal du huske, at det er mennesker, du leder. Vi inviterer ledere med dyb erfaring med at lede forandringprocesser til at tale i dette track. De vil dele ud af råd, erfaring og værktøjer til at få mennesker i hele organisationer til at operere på en digital spillebane, altid med kunden i centrum og hvor det samtidig skinner tydeligt igennem i ledelsesstilen, at menneskelige kvaliteter er noget der værdsætter - internt og eksternt.
SPONSORED BY
MØD VORES SPONSORER
Løsningerne, som skaber bedre kundeoplevelser.
DEMO
Customer 360
Unite all your teams around the customer. Customer 360 with Slack brings sales, service, marketing, commerce, IT, and analytics together through digital workflows that power your digital HQ.
Benefits:
xx
xx
xx
PLAYBOOK
Vejen til gode kundeoplevelser går gennem CRM
Hvad er driverne i en god kundeoplevelse - og hvordan sikrer du, at levere den?
Læs om vores bedste råd til at…
Spørgsmål?
Så er du altid velkommen til at række ud til Nicoline her!
Nicoline Bergstrøm
Marketing Manager, Salesforce
6122 3321
Talere
Snart kan vi introducere de første talere! Sign-up til nyhedsbrevet her hvis du vil holdes i loopet, når vi præsenterer den første!
Billetter
DI Handel medlem early bird
DKK 1.495 (normalpris 1.995)
Øvrige deltagere early bird
DKK 1.995 (normalpris 2.495)
Vil du være sponsor på Customer Day 2022?
Som sponsor på Customer Day får du attraktiv eksponering for mere end 250 deltagere fra en lang række attraktive danske virksomheder. Vi sælger flere forskellige sponsorpakker, og rådgiver gerne om, hvad der kunne være den rette løsning for jer. Alle sponsorpakker inkluderer billetter til Customer Day samt mulighed for netværking og mingling med alle deltagere både før og efter konferencen samt i de sammenlagt 60 minutters pause, dagen byder på.
Du kan læse mere om sponsorpakkerne, og hvad du får ud af dem her:
PLATIN
1 x speakerslot i et af de fire tracks på konferencen (25 minutter)
4 billetter til konferencen (kan bruges internt eller på kunder)
2 x post af organisk video på LinkedIn (inkl. hjælp til produktion, hvis nødvendigt)
Mulighed for upload af demo/indsigtsmateriale til fri download for alle besøgende på www.customerday.dk
Logo på sponsorvæg (digitalt + på konferencen)
4 kvm2 stand i forhallen, hvor deltagerne holder deres pauser og netværker med hinanden
DKK 50.000
GULD
4 kvm2 stand i forhallen, hvor deltagerne holder deres pauser og netværker med hinanden
2 Billetter til konferencen (kan bruges internt eller på kunder)
Mulighed for upload af demo/indsigtsmateriale til fri download for alle besøgende på www.customerday.dk
Logo på sponsorvæg (digitalt + på konferencen)
DKK 25.000
Nysgerrig?
Ræk ud til Jens, så hjælper han med at rådgive om, hvilken sponsorpakke der passer bedst til jeres behov!
Har du spørgsmål til konferencen?
Så tøv ikke med at række ud til os. Vi er klar til at svare på dine spørgsmål.
Emma Munk
Projektleder,
Customer Day & KSA
27 36 49 02
Christian Helm
Projektleder,
Customer Day & KSA
50 50 47 30
Morten Schrøder
Direktør,
Wilke
21 94 27 99
MENTALIST
Jan Hellesøe
CX DAY fuckr med dn hjrne
Jan Hellesøe er Danmarks førende mentalist og nu kan du opleve ham på helt nært hold. Jan Hellesøe udfører forførende manipulationer og løfter stemningen med en omgang nærværende underholdning i verdensklasse i form af tankeeksperimenter og andre psykologiske greb.
Jan Hellesøe har optrådt i næsten 20 år og har mange års international erfaring fra bl.a. Las Vegas og Hollywood, hvor han boede i 2 år. Han er yderst professionel og mestrer til perfektion alle former for psykologiske manipulationer
CHIEF EXPERIENCE OFFICER @CXOmatic
Stine Ringvig Marsal
Frontlinjens kompetencer i en digital verden
Stine Ringvig Marsal er Danmarks førende CX ekspert. Fra Zoologisk Have, Tivoli og Københavns Lufthavn, har hun mere end 14 års erfaring med at implementere og skabe langsigtede forandringer til gavn for både B2B og B2C kunder, medarbejdere og virksomheden.
Stine giver os et blik ind i fremtiden, med et oplæg om hvordan kravet til frontmedarbejderens kompetencer forandres i takt med at flere digitale løsninger implementeres.
Stine svarer i dette oplæg på 3 centrale spørgsmål :
1) Hvordan og hvorfor ændres opgaven for frontmedarbejderen?
2) Hvad er det frontmedarbejderen i fremtiden skal være en ninja til?
3) Hvad kan I gøre imorgen for at kick starte starte rejsen mod fremtidens gode kundeoplevelse i fronten