
Kundeserviceaward 2023
VELKOMMEN!
I er nu officielt med i Kundeserviceaward 2023! Mens I venter på at få jeres eget unikke deltagersite, så kan I finde alt relevant information frem mod august her på siden. I kan bl.a. læse om hvad I skal levere i august, deadlines, timing og hvad I får ud af at deltage. Læs gerne indholdet godt igennem, og vigtigst af alt, ræk ud hvis du har spørgsmål. Du finder vores kontaktoplysninger her.
Vi glæder os til at teste og score din serviceoplevelse, og give jer indblik i, hvordan jeres kunder oplever at være kunde hos jer!
ALT DU SKAL VIDE
Hvad er Kundeserviceaward 2022?
Med Kundeserviceawarden får du konkrete indsigter, der afdækker hvordan din service performer på tværs af kanaler. Målingen er den mest objektive på markedet, og du er derfor garanteret direkte adgang til ærlig, brugbar feedback fra dine kunder, så du rent faktisk bliver i stand til at skabe forandring.
På baggrund af de kundeemner som vi modtager fra jer, foretager vi 50 telefoniske interviews med jeres kunder som har været igennem køb, betaling eller support. Desuden foretager vi 50 mysterybesøg på jeres hjemmeside. Vi undersøger samtidig jeres interne servicefokus med inputs fra medarbejdere på alle niveauer, lige fra lederen til frontlinemedarbejderen som snakker direkte med jeres kunder. Outcome er en individuel rapport med vores bedste råd og værktøjer til, hvordan du forbedrer både delene og helheden af din serviceoplevelse. I rapporten får du desuden benchmarks fra branchen, så du kan se, hvordan du performer i forhold til dine konkurrenter.
Hvad får I ud af at deltage?
Når I deltager i Kundeserviceaward 2022 får I…
Konkrete indsigter som kan bruges til at forbedre jeres kundeoplevelser allerede i morgen. Indsigterne leveres i en individuel rapport, som viser jeres performance i de enkelte kanaler og på tværs.
Benchmark for branchen, så I kan måle jeres nuværende performance op mod jer selv og jeres konkurrenter.
Idebank der indeholder inspiration fra andres daglige arbejde med at forbedre kundeoplevelsen.
3 konkrete indsatser som du bør igangsætte, på baggrund af din services’ performance i jeres kanaler.
Jeres helt eget deltagerunivers, hvor I kan finde alt den information I brug for. Hjemmesiden kan desuden bruges internt til at gøre opmærksom på jeres deltagelse.
Mulighed for at vinde 6 forskellige priser, som sætter fokus på den gode kundeoplevelse.
Kontaktpersoner hos jer
For at sikre den mest effektive kommunikation, og fordi vi af erfaring ved, at mange i virksomheden ofte er inde over tilmeldingen til dette projekt, vil vi gerne bede dig udfylde navn, ansvarsområde i forbindelse med KSA og e-mail på den/de hos jer, som skal holdes med i loopet i forbindelse med jeres deltagelse. Du kan udfylde formularen flere gange og på vegne af dine kollegaer.
Tidsplan og deadlines for deltagelse.
Kundeemner
Senest d. 31. august skal vi modtage dine kundeemner som for nyelig har været i kontakt med jer telefonisk i forbindelse med køb, betaling eller support, så vi kan komme i gang med at interviewe dem om deres oplevelse. Vi skal bruge mindst 300 emner for at kunne gennemføre 50 interviews.
Email og fornavn på dine kollegaer
Når vi måler din virksomheds interne serviceparathed sker det ud fra en survey, som mindst 10 medarbejdere skal besvare. Vi skal have svar fra alle organisatoriske lag, dvs. direktører/ledere, mellemledere, callcentermedarbejdere og andre.
Hjemmesideadresse og evt. kundelogin
Vi skal bruge den URL/link, vi skal teste din digitale serviceoplevelse på. Vi vil desuden meget gerne have dine input til hvilke handlinger, dine kunder oftest foretager sig på din hjemmeside i kategorierne køb, betaling og support. Kan man logge ind på en “Min side”/kundeunivers, anbefaler vi, at du opretter et dummylogin, så vi bedst kan teste den reelle kundeoplevelse.
Sådan uploader du kundeemner og andet materiale
Kontaktpersoner som er registreret ovenfor vil få tilsendt en mail med adgangskode til Sharepoint. Vi opretter Sharepoint til jer, når vi er tilbage fra ferie og sender direkte til dig sammen med adgang til jeres personlige deltagersite.
The name of the game
Priserne i KSA22
Download dummyrapporten og se hvad I får ud af at deltage!
Hvis du allerede nu vil se, hvilke elementer jeres rapport kommer til at indeholde, kan du downloade vores dummyrapport her.
Hent jeres indsigter her.
Jeres rapport er klar umiddelbart efter vi har afholdt Customer Day 2022 d. 10. november og kan downloades nedenfor. Er I så dygtige at vinde en pris, så tilføjer vi en sektion nedenfor, hvor I kan downloade vindermateriale (badges m.m.)
Har du spørgsmål til jeres deltagelse?
Så tøv ikke med at række ud til os. Vi er klar til at svare på dine spørgsmål.
Emma Munk
Projektleder, Customer Day & Kundeserviceaward 2022
27 36 49 02
Christian Helm
Projektleder, Customer Day & Kundeserviceaward 2022
50 50 47 30